Thursday, March 11, 2010

kesalahan jatuh kepada ku??

huhu...
nape..
nape aku kena..

bukan ke semua yang dia mintak dalam assignment tu, aku dah bagi..
dan aku dah sempurnakan tugas ku..
patutnya,dah lama tutup buku..
tapi kenapa tiap kali bila kerja tu sampai kepada orang lain yang lebih tinggi status nya dari aku.. tup tup..ada plak yang tertinggal..
mujur semua benda aku simpan elok-elok dalam folder. tak la payah nak cari..

mungkin masa melalui medium atau matrik itu ( yang tak dapat aku nyatakan)..
di situ berlaku kehilangan yang tak dijangka kan..

walau apa pun..
biasala tu..
mungkin aku orang terbaik..untuk kesalahan itu jatuh kepada ku..
walaupun mereka tak tahu..

aku percaya pada Allah,
DIA Yang MAHA MENGETAHUI..
setiap apa yang berlaku..
DIA mengaturkan segalanya pasti ada hikmahnya

No comments:

Post a Comment