Tuesday, March 23, 2010

putus!!

x tau kenapa mesti waktu tu..dan mesti hari ini..
baru jer lagi beli..
baru jer guna..
x sampai 2 bulan kot..
kiranya..
nak di jadikan citer, lepas dari meeting, discuss ngan kawan2..
aku pun g r mkn kat pusanika..
masa beli mknan ok la, masa mkn ok lagi,, tetiba plak, lepas da sudah mkn time nk g cuci tgn la plak die putus..

huhu...selipar aku putus!!!
gane ni..


kwn2 aku yg baik hati n prihatin g r dorang cari selipar baru...huhu..xder..
tapi x menghampakan...dorang beli paku..bijak gak idea..akhirnya dapatla diselamatkan selipar tersebut...
n dapatla aku pulang ngan selamat..



(ni result selepas di tambah ngan aksesori paku tersebut...haha)

1 yang sangat bernilai yang aku sedari hari ni..
kawan-kawan aku mmg prihatin..dorang tak tinggalkan aku, sebaliknya berusaha cari pyelesaian..ana n ama..tq..
zati n mas pun tq coz sudi nak tolong hantar kan..
huhu..terharu..

tq korang sumer

p/s: mas ina post dulu yek..

2 comments:

  1. haha...saya saksi kejadian itu...*__*
    mesti selipar tue ngajuk...tuannya wat pe la kat 'dia'? sampai putus tue...yg hebat skali..byknya paku...hehehe

    ReplyDelete
  2. ni nasihat dari cik ama n cik ana..depa kata.."plan utk back up, kot2 putus lagi," haha..anyway tq to u all..

    ReplyDelete